woensdag 21 april 2010

Never leave home without a book.

Boeken, i love them! Ze vormen een belangrijk deel van mijn leven (zie titel ;-)) dus zo ook van mijn blog!

Meestal ben ik 2 boeken tegelijkertijd aan het lezen, soms kan dat oplopen tot 7.. Ik houd gewoon van afwisseling! Als ik een roman aan het lezen ben, heb ik ook bijvoorbeeld een biografie nodig om te kunnen switchen! En als ik daar genoeg van heb, dan wil ik over gaan naar de 'short stories'. Zo hou ik mezelf scherp zeg maar :-)

Vanochtend was ik bezig met een inventaris te maken welke boeken dit moment op mijn wishlist staan. Sommige heb ik al gekocht, maar de meeste moet ik nog ergens weten op te speuren in een tweedehands winkeltje.. Hierbij een klein overzichtje:

(Click to enlarge)

2 opmerkingen:

  1. Aahh ik wil ze ook!! Zeker de helft staat ook op mijn wishlist en ik heb er nog maar 1... :( beetje triest!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha! N.I.C.E!! :D

    (Laten we samen een boekenclub oprichten om quasi-interessant over thema's en personen te praten ;-) ) :D

    BeantwoordenVerwijderen